Het drink-met-je-billen-bloot... - Reisverslag uit Paia, Verenigde Staten van Annette Schuil - WaarBenJij.nu Het drink-met-je-billen-bloot... - Reisverslag uit Paia, Verenigde Staten van Annette Schuil - WaarBenJij.nu

Het drink-met-je-billen-bloot...

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

19 December 2011 | Verenigde Staten, Paia

...melk-uit-een-kokosnoot-gevoel

Met de nadruk op "gevoel", want ik ben veel te preuts om in m'n blote kont rond te lopen en na m'n lauwe-kokosnoot-melk ervaring in Thailand maak je me daar ook niet meer lekker mee! Maar na een weekje "geen pietsie pech, want je hoeft er niets" en "liggen op m'n luie hardewiets" op Maui, kan ik wel concluderen dat "lekker leven" hier absoluut de/mijn leus is!

Op één nachtje kamperen na, heb ik alle nachten geslapen in een hostel in Paia: een geweldige plek om het eiland vanuit te verkennen! Het hostel zit vol ontzettend lieve/ interessante mensen, een hondje, drie poezen én heel veel getalenteerde muziekanten. Iedere gelegenheid wordt aangegrepen voor een feestje; zo hebben we al een verjaardagsfeestje een een pre-Christmas party gevierd! Elke avond wordt er wel even gejamd met gitaar, ukulele, mondharmonica, piano en/of zelfs een van pvc gemaakt didgeridoo! Ben hier zo ontzettend door geinspireerd dat ik gisteren zelfs een ukulele-voor-beginners-boek op de kop heb getikt...heb Lin al gevraagd of ze plek in d'r koffer gaat hebben voor een inieminie gitaartje...

Heb overigens niet alleen maar op m'n "luie hardewiets" gelegen: heb weer een auto'tje gehuurd en het eiland aardig weten te verkennen. Van de week liep ik letterlijk met m'n hoofd in de wolken op 10.000 feet (gedeeld door drie voor meters....sorry maar heb vakantie hoor). En 't valt niet mee om op die hoogte twee uur te moeten (mogen?) klimmen! Heb ook weer gedoken: heeeel veel enorme zeeschildpadden, dolfijnen vanaf de boot en....twee haaien! Joehoe! Tuurlijk ook de nodige keren gezwommen; en één keer werd er opeens "whales" geschreeuwd en kon ik vanuit het water zo de walvissen voorbij zien zwemmen. Hoe cool is dat?!

Na een week begin ik al aardig tot het meubilair te behoren in Paia. Ik liep van de week met m'n ochtend bakkie (koffie) over straat en aloha-de me helemaal suf! "Good morning Gordon", "Aloha Cat, lovely day eh?!", "Hi Cesar, where are you surfing today", "Mornin Herb, how's your tooth doing?"...

Uhm, hoogste tijd om weer verder te gaan?! Morgen vlieg ik naar Kaua'i: op naar het volgende avontuur!

Mele Kalikimaka (fijne kerstdagen) allemaal!

  • 20 December 2011 - 06:01

    Baas B. :

    Tot nu toe viel het wel mee met mijn jaloezie. Maar nu........;-)

  • 20 December 2011 - 06:07

    Paul H.:

    Ha Kauai, ik hoop dat je van kippen houdt ...

  • 20 December 2011 - 09:07

    Niekie:

    Als je op de ukulele gaat spelen, zorg je er dan wel voor dat je een strooien hoelahoep rokje aan hebt!

    Kan niet wachten op je optreden volgend jaar! ;)

  • 20 December 2011 - 10:35

    Irma:

    Lijkt het er op dat je je het best fijn vindt om ergens wat langer te zitten? Wen d'r maar an, je mag strax geen competitiewedstrijd meer missen! Plezier en een sneeuwknuffel is onderweg richting Kaua'i

  • 21 December 2011 - 09:53

    Leonne:

    Ahum . . . . maar wij hebben lekker ons kerstuitje!!

  • 23 December 2011 - 20:44

    Monique:

    Dus daar ben je wél populair? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Paia

Grote trip III

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2012

Stemmen

02 Juni 2012

(bijna afge)lopen

15 Mei 2012

Viva La France!

02 Mei 2012

10, 9, 8, 7...euh...0!

13 April 2012

www.elterusten
Annette

Actief sinds 08 April 2011
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 63483

Voorgaande reizen:

03 Maart 2021 - 17 Juni 2021

Familietrip 2021

15 Maart 2015 - 08 Mei 2015

Chili en Bolivia

19 Juli 2011 - 30 November -0001

Grote trip III

Landen bezocht: