10, 9, 8, 7...euh...0! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu 10, 9, 8, 7...euh...0! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu

10, 9, 8, 7...euh...0!

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 Mei 2012 | Nederland, Bodegraven

Surprise surprise! Niet nog 7 nachtjes slapen, maar zero, noppes, nada, nul! Ben thuis! Nou ja, voor een weekje dan! Voor die dikke knuffel van m’n moeder, m’n zondagochtend lopie met pa, de housewarming bij m’n broer en schoonzus, m’n eerste kennismaking met Arie jr (hoop dat de 3cm grote spruit één en al oor is....uhm, figuurlijk dan), het aanmoedigen van m’n competitieteam zaterdag (ben het “maar gezellig dat het was” meer dan zat; het is hoogste tijd om weer eens wat te winnen), uiteraard ook voor oranjebitter, vrijmarkt en Piet Hein en owh ja, om een ceremoniemeester te vergezellen op een bruiloft zodat ik eindelijk weer een excuus heb voor een jurk en wat getut!

En zo kan ik er tenminste ook persoonlijk op toezien dat de Volvo volgeladen wordt met hageslag, stroopwafels, drop en aardappelen voor onze maand Europa!

• 02 Mei 2012 - 20:39

Annerieke:

Joehoeoeoeoooooooo!
    En gezellig dat het was, die koninginnedag!!

• 02 Mei 2012 - 22:11

Ton:

Welkom thuis Annie, heel effe dan,maar toch, fijn om je smile weer gezien te hebben. En goed dat je politiebewaking mee krijg voor een happy end!

• 03 Mei 2012 - 17:41

Mo'tje:

Goh, je bent helemaal niet veranderd!Fijn je weer even gezien te hebben, ook al was het te kort om bij te praten. We halen het snel in! For now, enjoy your time with your sweetheart! xxx