(bijna afge)lopen - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu (bijna afge)lopen - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu

(bijna afge)lopen

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 Juni 2012 | Nederland, Haaksbergen

Na 5 heerlijke weken Frankrijk, Italie, Slovenie, Oostenrijk en Duitsland met Paultje, hebben we vanmorgen in Usselo afscheid van elkaar genomen en ben ik begonnen aan het trekvogelpad. In plaats van vier Zweedse wielen, moet ik het nu weer doen met twee Nederlandse benen. Van een comfortabele drie-persoonstent lig ik nu weer te knuffelen met m'n rugtas in m'n één-persoonstent. Van grote, zachte handdoeken, is het met m'n kleine sneldrogende handdoekje net of ik me afdroog met een vaatdoek. En in plaats van te slapen op een heerlijk comfortabel kussen, word ik morgenochtend waarschijnlijk wakker met de afdruk van een rits van een trui op m'n wang.

En toch vind ik het heerlijk om m'n reis op deze manier af te sluiten. Want ja, ik kan het niet langer meer ontkennen: het definitieve aftellen is nu echt begonnen. Over zo'n 2,5e week ben ik (weer) thuis, over een maand drink ik alweer het eerste bakkie met de collega's en in juli wissel ik ook m'n nomadenbestaan weer in voor een eigen voordeur!

Gelukkig heb ik nog 400km voor de boeg om aan dat idee te kunnen wennen!

  • 02 Juni 2012 - 18:46

    Mo'tje:

    Jippie, het einde is in zicht!! Zal ik vast een baan afhangen voor de single?

  • 02 Juni 2012 - 20:41

    Ellen:

    He ieverd, vergelijkmje Paul nu met een rugtas, hij voelde vanmiddag toch wel anders aan, ik heb hem even lekker geknuffeld, heerlijk weer, maar lieve Annette geniet van je laatste loop en dikke knuffel liefs Leo Ellen

  • 02 Juni 2012 - 21:16

    Suzanne Van Dalen:

    Hoi Annette, wat een end lopen, zeg nog 400 km! En dat helemaal in je eentje, hoewel, je komt altijd en overal heel veel mensen tegen, heb ik wel gelezen de afgelopen paar maanden, dus dat zal wel meevallen... Veel plezier, je laatste 2,5 week!
    Groetjes, je nichtje.

  • 03 Juni 2012 - 07:18

    Baas B. :

    Niet zo sentimenteel piepen, Annie. Loop liever een beetje door;-).

  • 03 Juni 2012 - 08:16

    Ton:

    Als je van het juiste pad raakt bel je DE trekvogel maar, regel ik een auto, dat schiet tenmiste een beetje op.
    Wandelse en blijf op het rechte pad he.

    Groet Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haaksbergen

Grote trip III

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2012

Stemmen

02 Juni 2012

(bijna afge)lopen

15 Mei 2012

Viva La France!

02 Mei 2012

10, 9, 8, 7...euh...0!

13 April 2012

www.elterusten
Annette

Actief sinds 08 April 2011
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 63478

Voorgaande reizen:

03 Maart 2021 - 17 Juni 2021

Familietrip 2021

15 Maart 2015 - 08 Mei 2015

Chili en Bolivia

19 Juli 2011 - 30 November -0001

Grote trip III

Landen bezocht: