Stemmen - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu Stemmen - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Annette Schuil - WaarBenJij.nu

Stemmen

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

09 Juni 2012 | Nederland, Doorn

Volgens mij is het nog niks om me (/je) zorgen over te maken, maar ik hoor stemmen. Er worden tijdens het lopen hele gesprekken gevoerd in mijn hoofd.

Is dit nog wel leuk zo?
Het is maar regen; ik word wel weer droog.
Maar zit ik niet veel liever lekker tegen Paul aan op de bank?
't Is na al die gelato's juist wel weer eens tijd voor wat beweging.
Maar dat eitje op m'n enkel kan toch niet goed zijn?
Natuurlijk heb ik na 200km wat pijntjes...

En als die stemmen je op een koude en regenachtige dag dan ook nog sms-jes gaan sturen als "Dit is een sms van een piepklein stemmetje in je hoofd, dat zegt "ga mee naar huis, ga mee naar huis zondag", dan is het erg lastig om er niet naar te luisteren!

Aan de route ligt het in ieder geval niet, want die is weer schitterend. Op grotendeels onverharde wegen heb ik afgelopen week gelopen door bos, over heide, langs beekjes, door polders en langs kasteeltjes en landhuizen. Nederland is ook mooi...

...alleen zo vreselijk koud en nat! Leuk die regen voor de tuintjes, tegen het stof en voor iedereen met nieuwe lieslaarsjes, maar lopen is toch echt leuker als het droog en wat warmer is! Mijn baas zegt altijd "Je krijgt wat je verdient". Als dat op het weer slaat, dan ziet het er niet best voor me uit. Liep ik twee jaar terug nog alle 500 km's van het Pieterpad in mijn tennisrok, dit jaar heb ik na 1,5 dag toch moeten kiezen voor een lange broek!

Maar als "je krijgt wat je verdient" slaat op alle leuke ontmoetingen en verrassingen onderweg, dan zit het nog wel snor met m'n karma! Zo kwam ik bijvoorbeeld een echtpaar tegen dat lopend op weg was naar Rome, een jongen die het trekvogelpad een keer gerend had, een stel op de fiets onderweg naar Zweden, de wereldkampioen karate 2007 (nu eigenaar van een restaurant) die me adviseerde een club op te richten voor vrouwen met pit, heb ik in de regiotaxi's de meeste vermakelijke gesprekken gehad met de andere passagiers en/of de chauffeur en gisteravond stonden Tim en Niek opeens met een fles wijn voor m'n trekkershut! Geen verrassing, maar daardoor zeker niet minder leuk, was het bezoek van Linda, die me gezellig een nacht en dag gezelschap heeft gehouden.

En inmiddels zit ik bij broer en schoonzus in Doorn, te wachten totdat zij en Paultje zich naast me op de bank nestelen voor een oranje avond! Morgenochtend dan maar weer eens zien wat me ingefluisterd wordt: doorlopen of de rest bewaren voor een volgende keer?

De meeste stemmen gelden!

  • 09 Juni 2012 - 13:01

    Paultje:

    HUIS!!!

  • 09 Juni 2012 - 13:03

    Grote Dons:

    Huis!

  • 09 Juni 2012 - 13:17

    Mo'tje:

    Stomme vraag. Huis natuurlijk!

  • 09 Juni 2012 - 13:48

    Robbert:

    Huis

  • 09 Juni 2012 - 13:48

    Jos:

    doorgaan natuurlijk!

  • 09 Juni 2012 - 13:52

    Paul H.:

    Huis!

  • 09 Juni 2012 - 14:31

    Baas B.:

    Tja. Welke stem zal ik laten horen. Dromend langs de tennisbaan maakt de ambivalentie zich van mij meester. Natuurlijk moet ze naar huis; genoeg is genoeg en het weer ziet er niet goed uit......., maar ben ik dan niet een doorzetter aan het leren om op te geven en ze is toch geen mietje!?
    Dus, hoe luidt mijn stem: wijsheid , geluk en de zon in je hart, wens ik je.
    See U soon. Xxx

  • 09 Juni 2012 - 14:31

    Broer Tim:

    Door! je bent toch geen tetteroo. ;-)

  • 09 Juni 2012 - 14:34

    Niek:

    Met je grote liefde mee naar huis natuurlijk. Duh

  • 09 Juni 2012 - 15:06

    Jaap G.:

    Alsof opgeven in jouw woordenboek staat! Geloof me hoe dichter bij de kust, hoe mooier het wordt! ;-)

  • 09 Juni 2012 - 15:39

    Dorien:

    doorlopen vrouw met pit!

  • 09 Juni 2012 - 17:24

    Kees K.:

    Lekker met je liefje mee naar huis!

  • 09 Juni 2012 - 18:08

    Paul T:

    Huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, Huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, Huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, Huis, hHuis, huis, huis, huis, huis, huis,Huis, HuiHuis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, hHuis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, uis, huis, huis, huis, huis, huis, huHuis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, is, huis, s, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huisHuis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis,Huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, , huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, uis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, Huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, Huis, huis, huHuis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, is, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis, huis,

  • 09 Juni 2012 - 19:17

    Irma:

    Zal ik het je gemakkelijk maken? Wij gaan een afspraak maken om 2 dagen trekvogelpadderen in te plannen met beter weer. Kom lekker hier naar toe, joh! Lekker verwarming aan, filmpje kijken met zak m&m's erbij, want die lopen we er in de nabije toekomst toch wel weer af..... En hebben wij dit weekend toch wat leuks om ons op te verheugen na die kater vanavond!

  • 09 Juni 2012 - 19:26

    Annerieke:

    Ga je nou alleen doorlopen om te laten zien dat je een doorzetter bent?! Dat weten we allang hoor! Huis dus, zeker weten!

  • 09 Juni 2012 - 20:22

    Roland:

    De geest verruimt, het maakt je vrij. Blijf dus op zoek met alles daarbij. Rust en "thuis" daarvoor is nog tijd, dus pak je kans en leef vrije meid!

  • 10 Juni 2012 - 06:03

    Ton:

    En?? Wijs besluit al genomen??
    Trouwens, een dagje efteling of een pretparkje en HET O.T.is ook een goede invulling van je laatste weken hoor en stukken gezelliger lijkt mij. Of naar blijdorp cq apenheul ter overbrugging naar je vaste baan, [is de schok misschien iets minder groot]dan gaat het vast goed komen. Heel veel succes met de juiste beslissing en tot heeeeeeel snel.

  • 10 Juni 2012 - 07:13

    Mo'tje:

    Het lijkt wel de vrouwen tegen de mannen (m.u.v. Paul dan). Wat is dat toch?

  • 10 Juni 2012 - 09:53

    Ruben:

    Tja, misschien vindt Paul me opeens niet meer aardig, maar doorgaan natuurlijk! Doorzetten en je karakter volgen! Stoppen net voor de finish is niet "Annette"! Gaan met de banaan!

    PS Paultje; je kan maar beter nu even doorzetten, is het pad tenminste klaar... Hoeveel paden heeft NL eigenlijk?

  • 18 Juni 2012 - 17:42

    Erik:

    Doorgaan, op de Chilkoottrail was er ook geen weg terug!!!

    Ik googlede op de WCT en kwam op jou waar ben jij pagina terecht. Je bent nog steeds op reis, wat ben ik jaloers. Het is al bijna een jaar geleden dat we elkaar tegen kwamen op de Chilkoottrail. Enkele verslagen en foto's gelezen/bekeken, erg leuk.
    Ik heb nog enkele foto's van/voor je.

    Groet Erik

  • 09 Juli 2012 - 16:16

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorn

Grote trip III

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2012

Stemmen

02 Juni 2012

(bijna afge)lopen

15 Mei 2012

Viva La France!

02 Mei 2012

10, 9, 8, 7...euh...0!

13 April 2012

www.elterusten
Annette

Actief sinds 08 April 2011
Verslag gelezen: 1620
Totaal aantal bezoekers 63482

Voorgaande reizen:

03 Maart 2021 - 17 Juni 2021

Familietrip 2021

15 Maart 2015 - 08 Mei 2015

Chili en Bolivia

19 Juli 2011 - 30 November -0001

Grote trip III

Landen bezocht: